Klantenservice

Wij hechten veel waarde aan een goede service. Jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste! Heb je een vraag, klacht of suggestie? Wij horen het graag per mail. Zo zorgen wij ervoor dat we onze service continu verbeteren. Ons streven is om binnen 24 uur te reageren op jouw e-mail.

Veelgestelde vragen

Indien je vragen hebt met betrekking tot bestellingen, voorraad of producten, raden wij je aan om eerst de veelgestelde vragen te raadplegen.
Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op per mail of telefonisch op onderstaande tijden.

Klacht melden

Ondanks onze goede zorg, kan het natuurlijk gebeuren dat je een opmerking of klacht hebt over de aankoop die je onlangs bij Giga Meubel hebt gedaan. Meld dit dan binnen 8 dagen na het ontvangen van je product. Je kunt hiervoor mailen met de klantenservice. Zij nemen dan zo spoedig mogelijk per mail contact met je op.

Retour melden

Wil je een product retourneren? Doe het gemakkelijk en snel via ons klantenportaal.

Openingstijden klantenservice

We raden je aan om gebruik te maken van onze chat, een mail te sturen, of een kijkje te nemen op onze pagina met veelgestelde vragen.

Per chat en e-mail:
Onze medewerkers staan dagelijks klaar om al je vragen te beantwoorden via de chat. Je kunt met ons chatten via de chat-knop rechtsonder op de website.

Maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur.
Zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.
Zondag van 10:00 tot 21:00.

Per telefoon:
Maandag tot en met zaterdag van 10:00 tot 12:00 uur.